lördag 30 maj 2009

Hej!

Då har även jag skaffat mig en blogg. Här kommer ni kunna följa lite av min vardag och mina funderingar kring främst skidor men det kommer säkert upp massa annat roligt också!

Just nu försöker jag kombinera studier till sjukgymnast med en satsning på skidskytte. Det är till veckan två tentor och direkt efter andra tentan kommer jag köra ner till Mora och börja jobba. Har inte sett sommarens schema än, men jag hoppas att det ger mig möjlighet till mycket träning!

Men närmast är söndag och tanken är 1 h styrka överkropp samt 1 h 20 min alternativ träning högintensivt. Mellan passet blir det mat och massa plugg.

På måndag ska jag träffa sjukgymnasten igen och då kommer ett redan tufft rehabprogram bli ännu tuffare. Vi ska även se över hur min sommarträning kommer se ut.

Nu är det dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar